I knit, therefore I exist.                                      Home   Patterns   Blog

söndag 13 november 2011

Smygtitt och utlottning – Sneak preview and giveaway

Kan du gissa vad det här är?
Can you guess what this is?


Svaret finns i vinternumret av Knitcircus, som kommer på torsdag, 17/11. Jag har ett mönster med, gissa om jag är stolt över att få vara bland så begåvade designers!

The answer is in the winter issue of Knitcircus, which goes live on Thursday, nov 17. I have a pattern in this issue, guess if I'm proud to be in the company of such talented designers!


Extra kul är att jag har ett exemplar av detta nummers mönstersamling att lotta ut. Inte ett enstaka mönster alltså, utan alla mönster från detta nummer! Skriv en kommentar här nedan när tidningen har släppts, och berätta vilket/vilka mönster du gillar bäst. Skriv såhär: Knitcircus utlottning: Mina favoritmönster i Winter 2011 är _________ och _________. Skriv din kommentar senast söndagen den 20/11.


An extra bonus is that I have a copy of the pattern collection from this issue to give away. Not just one pattern, but all the patterns in this issue! Just post a comment below after the magazine goes live, and tell me which are your favorites. Like this: Knitcircus Giveaway: My favorite patterns from Winter 2011 are _________ and ___________. Last day for posting is Sunday, nov 20.


Jag ger också bort tre mönstersamlingar i min nystartade grupp på Ravelry, Sticketyg. Gå med i gruppen, och posta att du vill vara med i utlottningen. Senast söndagen den 20/11.


I am also giving away three copies of the pattern collection in my newly started Ravelry group, Sticketyg. Join the group, and post if you'd like a chance to win. Last day for posting is Sunday, nov 20.

2 kommentarer:

  1. You DESERVE to be included with these talented designers. Congratulations.

    And I'm glad you have a Ravelry group. I joined instantly.

    SvaraRadera
  2. Håller med kommentaren innan, jag gillar dina flätor.
    Tycker att de var mycket fint i nya numret.

    För att ha en extra chans att vinna mönster så skriver jag här med.

    Mina favoritmönster i Winter 2011 är
    Confection Hat och Valle di Susa Cabled Wrap

    Må gott ppå dej och lycka till med nästa mönster =)
    Eva

    SvaraRadera